print on metal

چاپ روی فلز چیست و چه مزیت هایی دارد؟

چاپ روی فلز چیست؟

آثار هنری فلزی از زمان های بسیار دور رایج شده اند. چاپ های فلزی امروز آثار هنری مدرن و با کیفیت بالا هستند که از یک پانل فلزی براق (معمولاً آلومینیومی) ساخته شده اند که با هر تصویری که انتخاب می کنید قابل تهیه است.

با استفاده از چاپ روی فلز زیباترین خاطرات خود را برای خانه یا محل کار خود بسازید. عکس های خیره کننده و درخشان را می توان در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا مکان مورد علاقه دیگری در خانه آویزان کرد.

چاپ فلزی یک اثر هنری دیواری است که ظاهری تمیز، مدرن، صنعتی و با کیفیت بالا دارد.

این آثار هنری شگفت‌انگیز که با بالاترین کیفیت تصویر ساخته شده‌اند، برای خانه شما یا به عنوان هدیه به کسی که دوستش دارید عالی هستند.

پرینت های فلزی راهی عالی برای به نمایش گذاشتن بهترین عکس های شما در رنگ های زنده خواهد بود. چاپ های فلزی سفارشی بادوام، مقاوم در برابر خش و ضد آب هستند و آنها را به قطعه ای عالی برای آویزان شدن در هر مکانی تبدیل می کند.

همچنین چاپ عکس روی فلز به عکس شما جلوه صنعتی و مدرنی به دیوارهای شما می دهد و نیازی به قاب ندارند.

چرا چاپ روی  فلز؟

در حالی که رسانه ای که برای چاپ عکس انتخاب می کنید تا حد زیادی بر اساس سلیقه شخصی است، چاپ روی فلز مزایای منحصر به فردی دارد.

1- در مقایسه با چاپ‌های سنتی، چاپ‌های فلزی سفارشی از طراحی بدون قاب استفاده می‌کنند که به عکس‌ها ظاهری تمیز و مدرن می‌دهد که به هر اتاقی شادابی می‌بخشد.

2-به دلیل مواد بادوام و پرداخت حرفه ای، هنر دیوارهای فلزی ماندگاری بسیار بالایی دارد و پس از گذشت سال ها مانند روز اول جدید به نظر می رسد.

3- علاوه بر طول عمر پرینت های فلزی، ضد خش و ضد آب هستند و می توانید آن را در آشپزخانه، حمام، اتاق بازی یا حتی در فضای باز آویزان کنید، بدون اینکه نگران آسیب دیدن یا خراشیدگی آن باشید.

printing on metal

نکات مهم در رابطه با چاپ روی فلز

1- توصیه می شود که چاپ فلزی خود را در زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید تا از کدر شدن احتمالی جلوگیری شود.

2-برای رسیدن به بهترین نتیجه عکسی که انتخاب می کنید باید دارای بالاترین وضوح باشد تا تصویر شما واضح و حرفه ای بر روی پانل فلزی ظاهر شود. انتخاب عکسی که با دوربین باکیفیت گرفته شده است باعث می شود عکس های شما تمیزتر و بدون هیچ تاری ظاهر شوند.

3- آثار تهیه شده به روش چاپ‌ روی فلزی معمولا کمی سنگین‌تر از چاپ‌های دیگر هستند بنابراین  هنگام نصب  مهم است که مطمئن شوید اثر هنری را به طور ایمن نصب کرده اید تا سقوط نکند یا به کسی آسیب نرسد.

چاپ های فلزی به عکس ها جان می بخشند و اغلب یک حس عالی را ایجاد می کنند. اگر به دنبال طراحی چاپ فلزی سفارشی هستید، با دیدی نو تماس بگیرید تا مشاوره رایگان و استعلام قیمت های لازم را به شما ارائه دهیم.

 

برچسب ها: بدون برچسب

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *