یکی از محصولات بسیار باکیفیت و محبوب مجموعه دیدی نو تخته مخصوص آشپزخانه در رنگ های متنوع و طرح های بسیار زیباست.

تخته نشکن آشپزخانه مخصوص خرد کردن گوشت، سبزیجات، سیب زمینی  و …  از جنس شیشه سکوریت کاملا نشکن که مقاومت کامل به حرارت های بسیار بالا و ضربه های محکم از قبیل خرد کردن گوشت و استخوان را دارد.

این محصول قابلیت ضربه پذیری بسیار بالا به همراه رنگ محافظتی نسبت به رطوبت و خط و خش را داراست.

تخته آشپزخانه تولیدی این مجموعه بدلیل استفاده از شیشه ی بسیار با کیفیت طرح و رنگ جذاب زیبا،نیاز های شما را برای یه تخته گوشت و یا تخته برش را محیا میکند .

قابلیت شست و شو  از دیگر مزیت های این کالاست.

همچنین بدلیل اینکه هیچ گونه درزی ندارد و سطح آن کاملا صاف و صیقلی است ، از تجمع باکتری و آلودگی ها جلوگیری نموده و براحتی تمیز می شود.

دور تا دور شیشه با ابزار دیاموند زاویه خورده است که احساس خوبی در زمان کارکردن به مصرف کننده بدهد.

محصول تولیدی ما در وب سایت دیجی کالا موجود بوده و امکان انتخاب طرح دلخواه و تحویل درب منزل برای شما عزیزان فراهم شده است.

خرید تخته آشپزخانه از دیجی کالا

همچنین اگر فروشنده یا مغازه دار هستید میتوانید برای سفارش عمده این محصول با بخش فروش تماس گرفته و از قیمت و شرایط تحویل اطللاعات بیشتری کسب نمائید.

چاپ شیشه تک رنگ

تولید و چاپ شیشه تک رنگ با طیف رنگی متنوع و دلخواه مشتری، مناسب برای دکوراسیون  هتل، بیمارستان،اتاق داخلی آسانسور، نمای داخل ساختمان، دیوار پوش و تخته وایت برد شیشه ای

چاپ شیشه بین کابینتی

چاپ انواع طرح و رنگ های مورد نظر شما با بهترین کیفیت روی انواع شیشه های سکوریت سوپر کلیر آنتی باکتریال، ضد حرارت و ضربه، با سهولت در نصب و بدون محدودیت در ابعاد

چاپ روی شیشه

ما با استفاده از بروزترین تکنولوژی و تجربه خود میتوانیم از مرحله سفارش شیشه تا چاپ مستقیم روی شیشه، طراحی و تولید پروژه های شما را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهیم

چاپ روی کامپوزیت

چاپ روی پلکسی گلاس و طلق

چاپ روی شیشه دیوار ماژولار بیمارستانی

پیکسل سنجاقی

 

سند بلاست

 

چاپ روی پی وی سی